Fullt upp! =O

Tjubbs! FÖÖÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT! Det har varit så mycket. Jag och pappa var ju i stan för drygt en vecka sen. Vi gick först runt i affärer, vi hittade en rolig T-shirt och en söt miniväska på Blue Fox och ett par blå byxor i zebra-mönster på Rio. Sen gick vi på bio, vi såg "Race to witch mountain och sen åkte vi till Fridhemsplan och åt på "Helena´s krog". Det var jättegott! En väldigt rolig dag! =D

Just nu sitter jag och är helt bedövad i min jävla käft. Det sticker lite, nyss dragigt ut en tand. Roten var gigantisk, min tandläkare fick kämpa med att få loss den. Hennes händar skakade för att hon tog i så hårt, helt röd i ansiktet av ansträngning. Det gjorde inte så ont, jag skratta lite... Hehe.

Imorgon ska jag och Alex till Gamla Stan och sen Odenplan. I Odenplan ska vi gå till "Serier", MANGA JAO XD, sen ska vi gå till Tokyo Stop. Det är en bit men vafan! =D Jag kanske skriver om det imorgon.

Tjubbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0