Lördag!!!

Tjubbs, igår var jag, Nellie från teatern, Jo-jo, också från teatern, och Alex i stan. Vi åkte också till Gamla Stan, Rådmansgatan och Tokyo Stop, fyfan vad kul! Det bara måste göras om! Vi köpte fler lyckokakor och Pocky´s. Jag köpte även en assfin klänning och knästrumpor med en vit rosettt på. O.O =DDD I Gamla Stan köpte jag tre skivor. =D En med K.S.M.B och en med Asta Kask och en med Dead by April. Aldrig hört DBA men den kostade bara en krona. Sååå... xD Sen var jag tvungen att åka hem, mormor har ju fyllt 60 så vi skulle dit. Vi var runt 20 stycken. Ganska kul faktiskt! xD Vi kom hem ungefär kl 01:10. XDDD  Tjubbs!


Kommentarer
Postat av: Alex

Mormor rockar loss!!! XD

2009-04-28 @ 16:44:20
URL: http://krammonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0