Onsadag - studiedag! =D

Tjubbs, i onsdags hade vi studiedag, kanske låter som vi har studiedag hela tiden men nej. Det är faktiskt väldigt sällan, det är bara det att vi fått två stycken ganska tätt inpå varann. ^^' Hursomhelst, jag, Alex och Verra åkte in till stan. Vi åkte till Rådmansgatan för att svänga in på Tegnérgatan 6. Det var ett ställe som hette "Japanska Torget" där, KÄRLEK!!! Sen såg vi att snett mittemot låg en affär vid namn "Japan Shop"!!! Fan, vad kul vi hade! >.<       XDDD  Där köpte jag POCKY!!! <3333333  Jag är helt beroende! <3 De hittade jag i Japan Shop, i Japanska Torget köpte jag lyckokakor och någon annan godissak, som var helt okej. ^^ Lyckokakorna kostar endast 50 öre styck!!! =DDD Sen åkte vi till gamla stan, Verra köpte två böcker ur en serie som heter "Our Kingdom", jag tror Alex köpte någon bok och jag köpte Demon Diary sju. T.T Den är slut nu...  WHÄÄÄ!!!!!!!!!!!  Sen åkte vi till Tokyo Stop på Frejgatan 17. Där köpte jag en tröja, so sweet! ^w^  Det var det ungefär. XD  Tjubbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0