PÅSKLOV!!!

Tjubbs! Påsklovet har börjat. =D Det har inte hänt så mycket. Imorgon händer det nog inget men på torsdag ska jag kanske träffa Max, Madde F, Rasmus och Philip. =) På fredag ska jag, mamma och några till äta och fira påsk hos mormor. Lördag ska jag och pappa träffa farmor och farfar, kanske kommer kusinerna också. =) Söndag blir nog kul också, jag och pappa ska till stan, kanske se bio och göra något mer kul, äta och kanske köpa kläder till mig. =DDD Måndag är jag också ledig. Jag och Alex skulle ju tågluffa någon gång, hoppas det blir av. Troligtvis inte nu. =(

Berättar med om vad som är tänkt och hur det blir och blev gällande tågluffningen senare. =)
Nu chatar jag via MSN med Rasmus, Max och Madde. =) Jag hjälper Madde med personliga känslor, Rasmus flummar av sig och Max pratade om torsdag. xD

Tjubbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0