Skitinlägget! xD

Tjubbs! Det blev inget igår, vi fick inte sova där och klockan skulle ha varit runt fyra, tror jag. För att sedan åka efter någon timme. Kändes onödigt. Nåja, jag har nyss plattat håret. =D Plattång in my heart! ^^ Vi ska till min gammalmormor senare. Min mormor kommer att hämta mig och mamma, runt kvart över tre. Jag tror mamma sa kvart över tre i allafall. ^^' Så jag måste göra mig någorlunda iordning. Dushade igår och använde inte ens hårfön! =O Mitt hår var cp! </3 Så jag är glad över min NY-keps. Den räddade mig och mitt hår när jag och pappa käka lunch i centrum. Han slutade ju efter halva dan, skärtorsdag ju. ^^ Hursomhelst hela släkten kommer, eller hela släkten på mammas sida. Förutom min moster, henne har jag nämnt va? ;D Hon och hennes "rumskompis", Tanja, de är i Cypern. Kul! =) Så det blir "bara" jag, mamma, mormor, gammelmormor, mammas tre kusiner, deras föräldrar som heter Lennart och Yvon. ^^' Inte för att jag tror att ni bryr er men ville själv se vilka som skulle vara där. x'D Nu är klockan drygt kvart över två så nu återstår endast en timme. DUNDUNDUNDUN!!!!!!!!!!!!!!!!!  =O  XD Jag är snart klar, ska bara fixa med luggen + ställa håret, sen sminka mig. ^^' Nu måste jag "gå", ska sminka mig. Haha! Jag skriver massa skit. Hoppas ni uppskattar min skit. ;D Jag skulle iallafall uppskatta kommentarer. ^o^' Heh... (A) Well, that´s was the shit. xD

Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Madde

oj :S

sa du "bara" heheheheh

Ni var ju jätte många x)

hoppas du hade kul :)

2009-04-14 @ 09:57:44
URL: http://madeleinefr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0