Tandrot - FORSKNING!

Tjubbs! NEXT STOP! FORSKNING! =O Jag drog ju ut en tand i fredags, det gjorde inte ont. Andra sprutan på insidan gjorde lite ont, konstigt nog satt jag och skratta. x'D Fast det gjorde ont sen när jag kom hem. ._. Roten var tre gånger så stor som tanden, runt två och en halv cm tror jag. Den var minst en cm bred, där den var som bredast. De hade ALDRIG sett den sortens tand med så stor rot, så de ville att jag skulle ge den till forsking. VILKET JAG GJORDE!!! Jag har ju lite ont nu, men kan gå och få en värktabletter av Maria, vår skolsyster, sen. ^^ Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: jo-jo

OH! fett najjs, forskning, får du pengar??? ;)

2009-04-24 @ 19:13:28
URL: http://neonorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0