A good day! =D

Tjubbs, i söndags hände ingenting. Igår skedde motsatsen. Jag var i skolan och lalade runt. Dx  När jag väntade på bussen, skulle hem, ringde min kära vän Madde. Jag blev ganska glad, hon babblade på. Hon skulle till sin farmor och fick ta med en kompis. Varken Natti eller Emelie kunde, jag föreslog att jag kanske kunde, hon blev glad. Själv blev jag lite ledsen med tanke på att hon inte fråga. Ajja, först sa mamma nej sen fråga hon om vilken tid jag skulle vara hemma då, runt nio svarade jag. Hon sa okej till slut. :D Vi åt tacos och hade jättekul, vi gick ut på en sorts gård. Vi passa någon bandyboll i brist på något att göra fast det var kul. Vi snackade en del också. Natti och Timmy har tydligen gjort slut, Natti blev ledsen p.g.a att hon ville vara den som avslutade förhållandet, det tror jag faktiskt på. Hon sa redan när jag fyllde år att hon ville breaka med honom. ^^' Sen kom jag hem ungefär kvart i nio. :D Helt lagom, var tvungen att fixa matsäck. Vi fick sovmorgon idag, 09:15 vid spärrarna i centrum. Vi skulle delas in i grupper på fem pers, det var jag, Alex, Paulina, Oscar och Gurra. Fast Paulina böt direkt, inget fel på oss utan en annan grupp var för få. ^^' Det var iochförsig bara bra. XD Vi släpptes i Slussen med papperskarta och ett annat papper där det stod vart vi skulle och lite frågor. Först åkte vi Katarinahissen, sen gick vi jättelänge. Jag och Alex hittade "Multi Kulti" ett cafë vi velat checka in. Brevid var  affär som hette "Dona´s shop" genom fönstret verkade den assbra, vi hade ganska kul, Oscar var inte så jobbig som han brukar. Alex bestämmde sig för att maskrosa oss alla tre, men misslyckades. (Trycka upp en maskros i aniktet så man blir gul.) Det slutade med att hon maskrosa sig själv. Tidigare åt vi en varsin glass, jag tog TipTop, fett länge sen. De är assgoda! =D Sen gick vi och gick och gick. XD Sen när vi var framme vid målet fick vi äta. Efter det tog jag och Alex bussen till Kungsträdgården, vi fick dra. ^^ Vi såg på träden som blommat ut, de är ju bara sådär mäktiga i några få dar. De rosa som står i allé ni vet. ^^' Sen drog vi till T-Centralens mitt. XD Tog tunnelbanan till Gamla Stan och flamsa. Efter ett tag åkte vi hem, och nu sitter jag här och ska snart dra till pappa. XD  Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yaaaay! Tip Top! ><

Hehe...

det var jobbigare än man kunde tro på vandringen, tyckte jag ^^

2009-04-29 @ 16:10:19
Postat av: madde

sorry att jag inte frågade men jag trode inte att du ville :/

MEn det var kul iallafall :D

2009-05-01 @ 13:37:24
URL: http://madeleinefr.blogg.se/
Postat av: Muna

Hej hej Natta. =)

Vad mycket du skriver på varje inlägg. Fick ni åka Katarinahissen, det fick inte vi! Orättvist, men Verra är ju höjdrädd så vi skulle ändå inte åkt.. =P

2009-05-03 @ 19:51:20
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: sara

heey Oscar e inte jobbig!! Han e ju värlens underbaraste!! =D

2009-07-19 @ 00:13:36
URL: http://friendsaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0