Aj...!

Tjubbs! Madde har gråtit mer. Ihålig, tom, värdelös! D: Jag kanske ska träffa Madde imorgon, det blir lättare att prata öga mot öga. Alex kanske ska följa med, ska höra med henne imorgon. Madde har hittat sitt busskort, visserligen går det ut 31/8 men ändå. :D Jag hjälpa dig Madde! Jag älskar dig! Jag vill så gärna att allt ska bli bra, vill ta Madde i min famn igen. Säga att allt ska bli bra.

Jag pratar med henne nu, hon är påväg hem. Hon har varit med två kompisar. Hon är ledsen, jag hör det, känner det. Fast det ska inte vara så! Jag ska kunna trösta henne. När ens vän är ledsen ska man trösta, ag vet inte vad jag ska säga längre. Jag älskar dig Madde! Hoppas du fattar det. Du kan ringa när som helst, om klockan är 03:00 eller 15:00 spelar ingen roll. Ring mig när det är skola. De ända gångerna jag inte svarar är om jag inte vaknar eller om jag har lektion. Om jag inte svara, när det är natt, ring två gånger!!! Ring! Lova! Jag vill fixa allt, alla. Nu!

Jag vill bara att alla mina vänner ska må bra! Jag vill vara Superman och rädda alla, från andra, från säg själva, från världen. Rädda allt och alla i nöd. I WANNA SAVE THE WORLD! D:


Tilda, Jo-Jo, Verra, Anna, Alex var inte ledsna. Jag vill hjälpa er med! Ni kan också ringa när som helst! Lova att ni gör det om det är något!? D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0