Alex is home!

Tjubbs, varit borta. IGEN! :O Har inte kunnat skriva, så skriver nu! xD Skolan börjar imorgon. Orkar inte, vill inte men måste. Dx Igår var jag i tan med Emelie, Natti och Madde. Vi hade kul! <3 De fixa nya friends till oss! 8D Alice, Leo, Agnes, David och en till tjej. Leo och Agnes var roligast. Plus socialast! xD

I förrgår var jag med Alex och Jo-jo. FAN VAD KUL! :D Man har ju inte träffat Jo-jo på 12 dar men det är inget jämtfört med Alex. I 2,5 MÅNADER har man fått vänta! x'D Kul var det. Idag har jag även läst Alex blogg... Dx Rolig och tråkig. Rolåkig som Alex sa. x'D Ses imorrn! <3

Jag ska träffa Jo-Jo och Nellie idag. Båda från teatern. Vi ska ses i centrum, vet inte när. Det blåa i håret börjar gå ur. Det började med det snabbt. Först "fällde" jag färg. x'D Sen har solen och duschen hjälpt till också. ._. Skriver mer om mitt hår sen, för det är jag bäst på! x'D Tjubbs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0