Bad update! D:

Tjubbs, jag vet! Updaten på det här stället suger, HÅRT! XD Alex är i Ukraina fortfarande. Dx Hon kommer hem den 15:de, jag och Pippi ska träffa henne den 16:de!!!  :DDD Jag längtar! 8DDD Sen sist jag skrev har jag träffat kompisar! :D Det har varit kul. Har träffat Madde, min kära Madde! :D Efter minst fem veckor! D'''x   Fast nu, nu har vi träffats! :D Fan vad kul vi haft, hon sov över här. YAY!!! Jag mötte henne i Bromma sen åkte vi hit igen och babblade. xD Dagen efter åkte vi in till stan med Tilda. YAY-JIPPIE-DAG! X'D Tyvärr åkte vi hem ganska tidigt, Tilda skulle ta hand om sina hundar som var hemma ensamma. ._.  Jag och Madde hängde med tillbaka till centrum där vi gick omkring och pratade mera! Sen skulle hon hem senare. Vi sprang runt i alla affärer där de sålde filmer. Jag hängde med till Bromma, så vi gick av i Blackeberg och tittade i deras videobutik. De hade bara filmen på VHS. D'x Sen kollade vi i videobutiken i Bromma! xD Där hade de en av de nyaste. Som jag sett nyligen och det var hyrfilm ej kp. D'x


Filmerna jag letade efter var Pokémon! :DDD De har alla på MegaStore! 8'DDD   Sen kom Maddes buss. BUHUHUHU!!!!!! Jag ringde pappa när jag gick mot T-banan. Vi skulle ju utomlands, frågan var bara vart. Han kollade och de mesta var tvåveckors, så det gick inte. Skolan började ju om tolv dar, inte fjorton. Dx Hursomhelst vi bestämde att spara pengarna och samla mer. Så att vi i januari eller någo sånt kan åka till Japan!!! JAPAN!!! <3  :DDD I två veckor! Kanske t.o.m två och en halv!!! På onsdag ska vi åka till Dalarna! Hälsa på några släktingar, blir nog kul! :D Det var det. Vad tycker ni min blogg ska heta? (Om jag gör en ny, nu till åttan?) Tjubbs! ^^'

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att åka till Japan.

2009-08-09 @ 14:05:40
Postat av: Alexa

JAPAN!!! MAAAO!!! <33333333333 LOLIIITAA!!! MAAAOOO!!!

Jag tkr att din nya blogg ska heta BajsBetygMonster. TADAAA!!! X'D

2009-08-12 @ 16:46:13
URL: http://krammonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0