Dalarna AGAIN!!! :O

Tjubbs, sorry att jag inte skrivit så mycket. Har varit i Dalarna, är fortfarande i Dalarna. xD Har hälsat på lite släkt här men idag blir det älskade Stockholm igen. 8D Vi åker runt 16-17 skulle jag tro. ^^ Det har varit ganska kul! 8D Finns inte så mycket att göra, mest snacka. Plus alla från sist var ju inte där, SÅKLART. Det var ju släktträff då! xD Fast några hade nyligen åkt hem, de brukar vara där ganska mycket under sommarn. Så jag missa Emma och Ella! D'x

Alex kommer hem imorgon! :DDD Jag är överlycklig. XD Jag ska träffa henne på söndag! YAAAY! Med Pippi, som varit borta på något läger i elva dar. X__x   LÄNGTAR! <3 Längtar efter Alex, Pippi, Madde, Tilda, Verra och Anna! xD Saknar er!

Madde kanske ska sova hos mig idag! :D Hos mig och pappa! ^^ Beror på när vi kommer fram, vad hennes pappa säger. Min pappa s'ger det är okej om jag diskar och städar lite. Fast sist jag var där var det ganska rent! :D Vi kan inte åka förrns Matts kommer hem från smedjan! X__x  Där han jobbar! ^__^  Han gör något som vi ska ta med till några som bor i Stockholm. x'D KOM HEM MATTS! No fense men jag vill åka! >.< Så att Madde kan komma... ^^'  *HOPPASHOPPASHOPPAS!* XD Read and comment! ;) Tjubbs!


Kommentarer
Postat av: King Of Music! <3

På onsdag börjar skolan... =(

2009-08-14 @ 15:58:16
URL: http://kingofmusic.blogg.se/
Postat av: Veronica

^^

Tillbaks i livet...

verkligheten...

Men med er alla

2009-08-16 @ 20:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0