Just friends! :D

Tjubbs, idag har jag varit med Pippi och Nellie! YAY! :D Båda är från teatern. ^^ Vi hade kul, först var vi i centrum och lallade runt. Pippi köpte en kajal på MakeUpStore. <3 Sedan tog vi bussen ner till henne. Där fixade jag med hennes hår, yay! xD Hon provade sin nyköpte, och förstköpta xD, kajal. She liked it! :D Ofc! >:D ^^ '

Lite senare drog vi till Nellie och satt på hennes rum, det var kul! 8D Vi kollade lite grejer på datorn, lite grejer i hennes rum och så. Annars snackade vi bara. ^^'   Efter ett tag tog jag bussen hem! Som kom, bara för att jag är bäst, efter en minut! :DDD

Pippi kanske börjar i min skola! :D Tyvärr inte i min klass! Dx Det finns tydligen inte plats där, fast det borde det göra. Förra året slutade två, TVÅ! Bara EN ny började! Så, det måste finnas plats för Pippi! Dx Hon ska iallafall prova på ENG/SO klassen på fredag. YAY! Jag går i MA/NO... Med Alex! :D Fast Pippi har tur, hon känner Verra i ENG/SO. Vi brukar vara med henne och Anna. (Som båda går i ENG/SO!!! XD) Om hon gillar schemat och allt, vilket hon M.Å.S.T.E göra! XD Börjar hon redan på måndag! YAY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yaay!! Pippi!! Fett kul ju om hon börjar =D

Dattebayo!! xP

2009-08-18 @ 20:44:56
Postat av: jo-jo

yaaay!

2009-08-18 @ 20:48:48
URL: http://neonorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0