Läxor, muffins och film! :D

Tjubbs, nu är jag reda att blogga. Igår gick jag till skolan, såklart. xD Ganska lugn dag, Pippi kom på lunchrasten. Hon tänker inte byta! D: Hennes mamma tyckte det var dumt att utnyttja skolan genom att kommaoch sen inte börja för att hon redan vet att hon vill stanna i sin egen klass. Hon som skulle fått plats i min klass! Dx   MA/NO! (A)  XD   Vi fick vår första läxa igår, matte. ^^'    Sen fick jag tyska läxa också men den är ganska enkel! ^^ 

När jag kom hem bönade jag och bad om att få göra muffins, vilket jag fick lite senare. Fast utan frosting, så det blev chokladmuffins. (Mamma ville ha det! XD) När jag skulle känna, med potatissticka XD, om de var klara råkade jag bränna fingret. Kom åt med fingret mot ett sånt där varmt rör där uppe. Dx De blev säkert goda! XD  Vi kollade på Häxprocessen och åt glass med chokladsås. (Mammas idé sooo nyttig. Jag hänger bara på! ;D XD) Filmen var bra, förutom att den hackade lite två gånger. D: Så om ni gillar långa filmer se den! Den var tre timmar lång! XD Mamma = suicide!

Nu sitter jag här och har ätit upp min frukost sen ett tag tillbaka. xD Måste ställa undan disken, tallriken, i diskmaskinen sen då. Kl 13:30 ska jag och Alex mötas i stan, vid Kultanmuren. (Muren vid Kulterhuset!) Vi ska kolla efter presenter och jag ska kanskekanskekanske köpa hårfärg om jag får. Jag måste fråga! :O  XD Gör det lite senare. Jag tar med två muffins så vi behöver inte gå på värsta fiket eller så, bara ta någon lättsam lunch! ^^ Annars kanke vi ska köpa Pocky m.m också. :D Tjubbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0