Paj!

Tjubbs, har inte haft tillgång till datorn sen sist. I´m sorry, guys! Igår var det skolfoto, jag är inte så hysterisk som alla andra så att säga. XD Fast jag hade ställt mig hår, fast det skulle jag ändå gjort. No makeup! :O Oh no! No makeup on the photo! XD Jag kan säga att jag inte var så... ^^' Vi fick håltimme sista timmen som var NO och p.g.a skolfotot hade vi ingen matte heller! :D Igår hade vi även hemkunskap, första gången på hundra år! XD Det var kul, jag och Alex gjorde paj tillsammans. ^^ Man skulle göra äppelpaj eller rabarberpaj men jag gillar inte det. D: Fast jag och Alex fick göra med björnbär istället! :D Sen gjorde vi vaniljsås också! ^^

Jag gjorde en sak som förbättrar mitt betyg i hemkunskap också! Jag frågade Fia, vår lärare, om vi fick pröva med kakao i. Så att det blev chokladpaj typ. x'D Hon sa att det var bra att vara kreaktiv och tänja på gränserna! XD YAY! Den blev jättegod! And here comes the pic´s! :D



Innan degen är på plats! xD


Deg! XD


Jag som degar! x'D Mitt hår hade rasat ihop! D'x



Alex diskar! XD


Min tallrik! XD


Alex tallrik! XD


Oh no! The paie is gone! Kanske Gegga stulit den!? O.o


Här är Geggamojja! O.O TJUVEN!? Njaaaaaaaae! XD Det var fakiskt Alex! ;)


Här är receptet! :D


Om du hade svårt att läsa av receptet:

1/2 dl vetemjöl.

1 dl havregryn.

2 tsk socker.

50 g margarin.

:D

Nu ska jag ringa upp mamma, missat samtal. D: Tjubbs!


Kommentarer
Postat av: King Of Music! <3

Roliga bilder. ^^

2009-08-26 @ 15:29:57
URL: http://kingofmusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehehe ^^ Stackars Gustav...

Men roligt att du la upp det :DD

2009-08-26 @ 15:37:04
Postat av: Krammonster

Haha! The Gegga is the tjuv... It was not mii.. vissel vissel hehe..

2009-08-26 @ 17:16:29
URL: http://krammonster.blogg.se/
Postat av: jo-jo

Tufft!!!

2009-08-26 @ 18:45:57
URL: http://neonorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0