Stan och bilder! <3

Tjubbs, idag har jag räknat matte och varit i stan! :D Vi var först i T-Centralen och lallade runt... Vi köpte presenter till Madde! xD Sedan gick vi till Hötorget och köpte Pocky och koalor. Alex köpte Mirinda! <3 En goood dryck! :D Sedan åkte vi till Gamla Stan och häckade. Alex visade var hon ville bo. Någon hade pissat där. x'D Sedan gick vi till SF för Alex ville ha en kalender, de hade endast Hello Kitty och Naruto. Hon ville inte ha det. x'D

Efter en stund sprang vi in till Expresso Hause och köpte en varsin Frapino. <3 Gott! Så vi satt där och snacka och drack Frapino och åt koalor och Pocky´s.

Sen drog vi till t-banan och åkte till Odenplan, vi tänkte ta bussen till Frejgatan där TokyoStop är men vi tog fel buss! xD Efter ett tag kom vi tillbaka till Odenplan och tog rätt buss. Fast det var stängt! Dx Vi var typ 10 minuter för sena! D'x  Efter det drog vi till Alvik och träffa Madde, vi var bara där ett tag. Madde kanskekanskekanske ska börja i vår skola! :'D Sen drog vi hem! Dagen var skoj! :D Tjubbs!


Alex med våra kära Frapino´s! <3


Jag som ser CEPE ut med min Frapino! <3 Mitt hår ligger konstigt för jag hade keps på mig precis innan bilden togs! x'D


Min Frapino! <3 Och Alex nya, fina väska! <3 XD


Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: King Of Music! <3

Kul att du lägger in bilder. =) Och fin väska Alex har köpt. =)

Sv: Men Michael ville nog inte begravas på Neverland. Sen han blev anklagad för pedofilangrepp på barn hatade han Neverland.

2009-08-23 @ 15:24:47
URL: http://kingofmusic.blogg.se/
Postat av: Veronica

Fin väska

+ fina drycker xD

2009-08-23 @ 17:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0