First schoolday and first outfit! xD

Tjubbs, jag har nyss kommit hem från att handla på Coop. En STOR Coop! x'D Jaja, idag var första skoldagen! :O

Jag och Alex möttes klockan 07:40 i V-by centrum och gick till skolan. Då upptäckte vi att den var TOM! :OOO Hela koridorren var öde, så Alex ringde Linda. x') Hon hade smsat för ungefär en månad sen att vi började kl 8 men nu sa hon 09:15! x'(

Efter ett tag gick vi upp till centrum, Alex ville köpa pennor. De hade inga pennor på varken Coop Extra eller Hemköp så vi gick tillbaka till skolan. Vi kom fram lite efter halv nio. Sen var vi i klassrummet och mentorerna pratade om scheman, skåp, regler m.m. Jag och Alex kom jättenära varann! Samma rad! Skåp alltså... x'D Båda fick överskåp! YAY! Även Verra och Anna var där. Inte i samma rad men mittemot! :D (Det är tio skåp i varje grej! xD Fem över- och fem underskåp. Likadant mittemot. Sen är det en ny grej med skåp. ^^) Tror det finns plats för Pippi där om hon börjar! :D Sen åt vi, köttfärsås med spagetti. Efter lunchen hade vi rast ett tag, sedan samlades vi på gården utanför M-porten. Vi gick mot Nälsta, när vi var framme körde vi brännboll m.m! xD Vi slutade ca 13:30. Jag, Alex och Anna drog upp till centrum där vi gick in i bokhandeln. Alex hittade inga pennor och ingen kalender. Så vi gick till Lagerhaus! <3 Fett nice affär! 8D Vi kollade på böcker och allt typ. Alex köpte pennor där det står "Tugga här" högst upp på. 8DDD Sedan drog Anna hem och jag och Alex tog bussen till Pippi! :D

Vi höll på med allt möjligt, sedan åkte vi hem! XD


Här kommer outfit! :D First time ever! Min mobilkamera är inte så bra! x'D Ska börja använda digitalkameran om jag får, vilket mamma sagt att jag får för vi har två och en system. xD Måste bara hitta den! ._. Vi har värsta ordningen men den var borta sist! :O Ajja! x'D Här är bilden! CEEEPEEE! :'DDD





Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Najs ^^ Också spegeln XD

2009-08-20 @ 07:50:04
Postat av: King Of Music! <3

Fin spegel, och utfit. ^^

Lagerhous är en av de bästa affärerna jag vet. =P

2009-08-20 @ 18:40:42
URL: http://kingofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0