Nice day with friends!

Tjubbs, var i stan med Alex och Jo-Jo idag. Först åkte jag och Jo-Jo in, vi gick av på Rådmansgatan och gick till Drottninggatan. Först gick vi fel så det blev en liten sväng. x'D När vi var framme, högst upp, såg vi sorgligt nog att både Shock och Tahj Mahal, som Jo-jo ville checka in, var stängda! :O Gå aldrig dit på söndagar... ^^' Vi gick därför neråt mot T-Centralen men vi ångrade oss och svängde in på ett ställe. Där det finns några asiatska affärer! :D De säljer Pocky till niceprice! :D Mycket annat med, vi typ dräglade. Jag köpte ett paket koalor och en Mirinda! <3 Hon köpte Pocky och koalor.  XD Sedan tog vi t-banan till Rådmansgatan, lata men vadå vi har hade gått mycket även fast det inte låter så. När vi var framme gick vi mot Tegnérgatan, gick över ett övergångställe så vi stod vid Coop. Där svängde vi vänster och kom till en annan asiatisk affär! FAST det var stängt! D: Då tänkte vi "Det finns ju en affär mittemot!" men den var också stängd! D'x Så efter ett tag gick vi tillbaka till t-banan.


Mirinda! <3 You got to see her! ;D
 

Jo-Jo ville ha sushi så vi drog till Gallerian, man kunde gena där. :D Fast det var också stängt! XD När Alex ringde så bestämde vi oss för att mötas i Gamla Stan. Vi gick genom Gallerian igen och kom till Kungsträdgårdstunnelbanan! SOM ÄR STÄNGD! Allt är ju stängt! xD Så vi gick därifrån till Gamla Stan´s t-bana. Värsta mortiondagen! ;D Jag, Alex och Jo-Jo drog till 7Eleven där vi åt lunch. Efter ett tag drog vi till SF, Jo-Jo lånade deras toa och sen gick vi över till Expresso Hause! Där alla köpte en varsin Frapino! IGEN! XD Alex och jag tog choklad medans Jo-Jo tog en blandning av mango och jordgubb, som var godare än jag trodde.


Jo-Jo´s Frapino! XD


XD Vad ska man säga!? FRAPINO! <3


Alex fick oss alla att dricka Frapino´s!  XD

Sen gick vi till t-banan! XD Vi åkte till Hötorget för att kolla in de asiatiska affärerna. Jag ville köpa Dumplings eller något sånt. xD Fast de hade bara grönsaksdumplings! D'x Jag ville ha kött eller var det var jag åt sist. ^^' Grönsakssaken hade ju funkat men det blev inte så! XD Efter att vi virrat omkring där bestämde vi oss för att dra in på en asiatisk "resturang", det var take away om man ville men vi käkade där. Vi delade på en nr 16. <3 Kyckling med cashew nötter. Asgott men väldigt stark, speciellt i början! XD Vi åt först med oranga pinnar men sedan hämtade vi även skedar. ^^'


Yummie! Min mobilkamera sucks so sorry! x'D


De coola och oranga pinnarna! <3 :D

När vi var klara tog vi pendeln till Spånga, därifrån tog vi buss. Sen kom jag hem. x'D Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: jo-jo

LOVE!!!

2009-08-23 @ 18:38:29
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Verra

Fett kul ^w^

2009-08-23 @ 20:47:05
Postat av: Misslyckad Skräckfilm

Vad hette den första japanska affären ni gick till? I want to go there too! Dx



Hur smakar Miranda? :O

2009-11-21 @ 15:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0