I´m blue!



Tjubbs, vet ni vad jag har gjort idag? Jag har färgat håret. BLÅTT! :D <3 Jag gick in till mamma och frågade och hon sa ja! :O :D Hon tror inte det kommer sitta, tror inte jag heller. :( Har gått ut två ggr, då körde vi bara en fet linga. xD Nu körde vi hela! :D Senare läste jag i ett forum att det skulle sätta sig bättre om man ha något för håret. Typ folie eller något. x'D Vi hade inte riktigt en hel burk, utan ungefär 2/3. xD  Samma tjej sa att man behövde en burk fr axellångt hår. Med tanke på att jag har way mycket kortare skulle det räcka. Det gjorde det också! :D Lite små blondt i botten och kanske lite i det långa. Mamma är inte den som snålar med hårfärg, alltså hon hjälper mig, så hon brer på. DET ÄR BRA! :D Även om det släpper ska jag nog fråga mamma om jag kan få köra med en hel burk fast att vi bleker utväxten lite först. (A) PLUS att jag då vill ha typ folie runt huvudet, bara för att testa. xD Tänkte lägga in några bilder.
Långa sidan, vafan är det för min!? XD



Korta sidan! xD Jag blir cp på bild, speciellt med mobilkamera. HAHA!

Tjubbs!


Kommentarer
Postat av: Anna och Jennifer

Hoppas att färgen håller tills skolan börjar!! =D

2009-08-11 @ 19:33:02
URL: http://knottotott.blogg.se/
Postat av: Alexa

SNYGGING! ;) haha

Har du alltid fargat utan folie eller plastpase??

OOO! O.o

2009-08-12 @ 16:49:22
URL: http://krammonster.blogg.se/
Postat av: jo-jo

ÄLSKAAAAAAA<3333

2009-08-15 @ 18:20:44
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jätte snyggt :D

Vill ha mörkblått men det funkar inte ^w^

2009-08-16 @ 19:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0