Ångest? JAAA!

Tjubbs, nu är det färdigbakad sen någon timme tillbaka och alla har gått hem. Haft mycket trevligt idag. Jag ska snart gå och sova men först ska jag gegga lite till. Ska möta Alex och Jo-Jo imorrn klockan 10. 10!!! Fattar ni? Faaan, vad jobbigt! Första morgonen pp lovet och jag ska upp klockan halv nio. Bajs!

Vill fixa min header också, känns som jag vill börja blogga igen. Läser en jättebra blogg som jag avgudar och älskar. Handlar om en så jävla nice kille som heter Jonas. Det går bara inte att älska! www.transan.blogg.se <3

Borde jag sova nu? Ja. Orkar jag sova nu? Nej. Är jag uttråkad? Ja. Borde jag träna? Ja. Borde jag göra något med mitt utseende? SO FUUUUUUUUUCKING JA!!! Orkar jag det? Nja... Senare. Så mycket och göra och så lite tid. Blablablablabla...! Är jag jobbig? Ja... Stackars er läsare, som inte ens läser. Fuck. Nu ska jag nog sova, så kan jag bocka av en sak från min "lista".

Fått betyg, btw! Fem VG:n... BLÄÄÄ!   Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah! Du skrev: "Det går bara inte att älska" om transans blogg. xD Jaja...



Varför måste du göra något åt ditt utseende? o.O

Och jag läser faktiskt din blogg så det är kuk att du blivit lite mer aktiv, äntligen!!! xP

2009-12-20 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0