Dalarna!

Tjubbs, förlåt för att jag inte skrivit på ett tag. Det lilla inlägget igår är knappast något att skryta med, än mindre att kalla inlägg. Hur som helst, jag ska till Norrtälje idag. Jag och Madde ska sova där, hos min farsa och han tjej. Blir säkert kul! Imorgon åker vi till Dalarna, vi ska hyra en liten stuga i två dar. Första dagen kommer vi nog bara koppla av efter några timmars bilresa. Dagen därefter, nyårsafton, ska vi på bröllop. Senare samma dag, ska vi fira nyårsafton. Trevligt! <3 Sen på fredagen bär det hemmåt! Så jag kommer nog inte kunna blogga så mycket. Tar nog med mig datorn, kan höra om jag får låna pappas internetsak. xD Kommer verkligen inte ihåg vad de heter. Ni förstår nog.

Gud, saknar Dalarna så jävla mycket. Så bra och roliga människor! Kommer blir underbart, jag vet det! <3
Den där träffen i somras var ju astrevlig! Iallafall efter någon timme, haha. Jag badade fan, JAG badade. Hade inte med mig plattång eller fön. Så kärlek till mig! ;)
Andra gången, lite senare, åkte vi dit p.g.a mig. Jag ville dit, haha. Marianne och alla de andra blev ju glada. Var lite tomt, gången innan hade vi varit 300 pers nu var vi kanske 15-20. Skillnad men ändå skönt.
This time, tror jag att vi blir ca 100. TREVLIGT! :D

Har inte gjort mycket idag. Vaknat, glott på TV, ätit, mer TV, köpt mjölk, gått ut med hunden, data. Tråkigt! Ska ringa min farsa snart, höra när vi ska åka idag. Kul ska det bli! Har väl bara två saker att göra, haha. Duscha och packa. JI-PPIE! Nu ska jag inte tråka ut er mer, tjubbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0