Julbak!

Tjubbs, ja nu har det gått mer än en månad sen jag blogga, igen. Vilket skämt! Suck! Allt möjligt har hänt, prov, stan och mycket mer. Nu har teatern slutat sen någon vecka tillbaka. Idag var det sista dan i skolan, börjar den åttonde. Jävla sugdatum! Fattar fan inte hur de tänker. Den åttonde är en jävla fredag, varför inte bara flytta fram till måndagen eller något!? Jaja...

Förresten, så har jag fortfarande blått hår! *Stolt!* Både gett och fått julklappar idag. Till Verra gav jag en yaoibok som hon ville ha, manga. Anna fick en mugg, med Michael Jackson. Jag fick en bok med 70 recept, om bakelser, bröd och choklad (Allt var med choklad!) av Verra. Tack igen! Av Anna fick jag hårspray (!!!) och vax (!!!), fatta glädjen. Shockwaves, röd burk, vax. Älskar den! Hårsprayen har aldrig testade men gissar på att den är helt okej, inte det bästa för det jag vill göra med mitt hår. Men säkert bra om jag bara ska platta och så.

                                                                       Yes, i love hair!


Idag är det julbak! Kom hem för någon timme sedan. Vi gör lussebullar nu, mums! Sedan ska mormor komma, Sandra (Min moster!) och min gammelmormor är redan här. Efter det ska vi käka Ölandspasta, min favoriträtt typ. <33333333333333333  Sedan ska vi "baka" chokladkrams. Typ nötplattor, kokostoppar, tryfflar och mycket mer. ^^

Imorgon ska jag fira en till minijul! Det ska bli askul! Jag, Alex och Jo-Jo ska till stan, Hötorget. Vi vet en god "resturang" med asiatisk mat. Niiiice, asgott faktiskt! <3 Så där ska vi mysa, äta och ge varandra paket. Trevligt! :>

Nu ska jag gå tillbaka till köket för att se vad som händer. Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen skrev du ett inlägg!! xD

Och förlåt för att hårsprayen inte vara så bra... visste inte vilken du brukar använda... :S



Älskar min MJ-mugg!! <3

2009-12-20 @ 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0