Tråkar...!

Tjubbs, sorry för den dåliga updateringen de senaste dagarna. Sov hos Madde från måndag till tisdag. Kom hem igår, runt kvart i åtta. Jag har haft kul, vi var i stan. Jag träffade Leo! Vi satt och smsa, han visste att jag var i stan och plötsligt säger han att han är på tåget och vill träffas. Madde hänge med, de träffades samtidigt som jag träffade Leo. Så det var andra gången för oss båda. XD

Leo var rolig, han har tagit ut sin snakebite och sin erl. Han som passade så JÄVLA bra i erl. :(  Nåja, han har tagit nya cheeks. :D Skulle jag göra såna, som jag vill, skulle jag vilja ha lite längre ner. Vid smilgroparna, som jag inte har. xD Efter ett tag drog vi hem till Madde och gjorde inte mycket. Tvspel, dator och snacka.

Nu sitter jag här, helt ensam, och vill att www.transan.blogg.se ska updatera sin blogg. Han har ju tydligen färgat håret. Jag tror det blir rosa igen men är inte så säker när han gör en sådan grej av det. xD Kanske annan nyans av rosa? Hope so! :D Nu ska läsa mitt sms och tråka ihjäl, tjubbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0