Dalarna

Tjubbs! Nyss kommit hem från Dalarna! x'D Värsta släktträffen, alla kände mig men jag kände igen. x'D  Typ. ._.  Vi var ca 160 pers!!!  =OOO   Hade först lite kul, sen asstråkigt, sen ASSASSROLIGT! :DDD Jag följde med några och bada. Fett kul, ganska varmt, lite kallt ibörjan men varmare än 15 grader. Fullt ös hela natten, eller de flesta (gamlingarna) xD, drog sig tillbaka under kvällen. Sen stack vi till ett hus som hade tre plan var 160 kvm på varje! O.O Vi satt runt ett bord och snacka, jag gcik och la mig runt halv fem. XD  Men några andra var uppe till halv sju. O.O  XD Har åkt bil nu tillbaka fett länge, ganska tråkigt. Sms:a lite, ringde och bestämde att jag och en kompis ska träffas imorrn, musik. Annars just boring. XD Tjubbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0