Empty head!

Tjubbs! Sorry att jag inte skrivit men jag har haft mycket och göra. ^^'  Igen...  x)   Orkar inte skriva om allt jag borde ha skrivit om, om jag vorit aktiv. XD  Skulle bara bli ledsen...  Jag mår ganska bra. ^^' På fredag ska jag och Alex träffa Arvid! :D Och kanske Eldar. Om han kommer måste han ha med sig min mössa. Eller vår mössa... Jag är faktiskt delägare på den! :D  Jag ska gifta mig i den! ^^'  Snart är skolan slut, vi slutar den nionde juni. Det ska bli skönt, slippa alla jobbiga människor, slippa bli nertryckt. Okej, jag är väl inte precis very-mobbad. Jag har ju också känslor, är ingen jävla maskin, det verkar alla tro... D=  Just nu vet jag inte vad jag vill göra, med mig själv och livet. Jag vet vad jag vill jobba som men det blir hårt arbete för att lyckas, det vet jag. För att bli åklagare krävs utbildning, bra utbildning. Jag tänker börja på Östra real. ^^' Hehe, ni kanske inte bryr er om mig och mina drömmar, men det är ju jag som skriver, right? ;D Det är ju långt kvar till dess, jag vill ju veta vad jag ska göra medans jag väntar. Tyvärr varken stöttar eller tror min mamma att jag ska klara det. =( Hon pratar bara om att jag måste plugga jättemycket och så. Speciellt när jag tjoar över lov, eller säger att jag längtar till e.x sommarlovet. Fast vem fan gör inte det!? xD Det är synd... ._. Att hon är så jävla negativ. Ajja, jag kan inte ändra på henne. x)


Så vad ska jag göra nu? Nu medans jag väntar? Självklart kommer jag plugga och så, speciellt efter sommarn då vi får betyg. Dx Under sommarn då? Träffa kompisar... Mer då? Vad ska jag göra tills jag får jobbet? Jag känner mig bara tom? I huvudet, hade ganska mycket klart för mig, men nu... ._. Bajs, jag vill veta! >.<  Vad tycker ni jag ska göra? Skriv gärna en rad om det eller något annat. ^^' Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Alexa

Pet på näsan

hmm.. chamm chamm?

2009-06-01 @ 17:46:49
URL: http://www.krammonster.blogg.com
Postat av: Anna

Äntligen skriver du ett inlägg!!

Vad du ska göra innan du får jobbet?! Gå i skolan, umgås med vänner och göra roliga saker!! Känna hur det är att vara 14, för du blir aldrig 14 igen! ^^

2009-06-01 @ 18:31:17
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: Wic@

Gör det du vill! ^^ Inte för att jag gör det då... Men du ska ju! Lev som du vill!

2009-06-10 @ 15:40:02
URL: http://wicasgalleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0