Dissad av min egen mamma!?

Tjubbs, nu är jag irriterad. Min mamma klagade på att jag varit borta i nästan två veckor. Vilket inte stämde, eller nästan, jag hade ju kommit hem någon dag däremellan. Heh... Jag frågade om Izabella, en kompis till mig, fick sova över. Det fick hon inte och det förstår jag. Min mamma sa:
- Du har varit borta i två veckor, och nu vill du att en kompis ska sova över. Det är inget hotell!
Visst det försår jag och accepterar jag till 100%. Jag frågar lite senare om hon vill se på film med mig, men hon hade ingen lust med det just då. Så jag frågade lite senare om jag fick träffa Izabella i centrum och det gick bra. Sen kommer jag hem runt 17:00 och hon frågar något om sin webbdesign, jag säger att jag inte kan något om hur man fixar den. Min mamma frågar om hjälp över text och annat, men när jag väl kommer med förslag lyssnar hon inte eller ignorerar. Sjukt irriterande, be om hjälp och sen inte lyssna! Hon var ju den som ville att jag skulle komma hem, men hon jobbar och fixar med sin sida hela tiden. Visst jag respekterar hennes arbete och hennes fritid, men att hon ska sitta vid datorn hela jävla tiden. NEJ! Hon undrar varför jag är hos pappa så mycket, det är för att där lagar jag och pappa mat tillsammans, visst det är väl inte kul jämt, men vi pratar och tittar ibland på någon film eller lyssnar på och diskuterar musik. Så att säga att jag ska komma hem för att jag är här så lite och sen bara sitta vid datorn och inte vilja göra något är fan inte så kul för mig. -.-'

Jag fattar att hon vill göra sin datorgreja, jag vill ju också hålla på med min datorgreja. x'D Fast jag vill iallafall umgås lite också... Okej, hon kanske inte vill se på film men då kan hon väl komma med något förslag? Vad tycker ni? Kommentera era tankar och idéer, snälla. Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: jenny

tack:)

hoppas de löser sig med din mamma också!

2009-06-22 @ 00:37:36
URL: http://magnessenjenny.blogg.se/
Postat av: anna

hoppas det löser sig och att hon lyssnar på dig.

2009-07-17 @ 22:04:25
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Alexa

Hmm... ni kanske kan hyra typ Harry Potter x'D

Nej men... good luck!

2009-08-12 @ 16:27:27
URL: http://krammonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0