Hemma igen

Tjubbs! Jag och Madde kom nyss hem. :D Fick åka till Brommaplan och hämta henne. xD Bussarna krånglade eftersom en buss kört ner i ett dike. Kul för passagerarna, not... Hoppas ingen skadades. Nåja Madde kom fram ca tio i nio. Jag var inte så glad eftersom att jag väntat där i mer än en halvtimme. Fast under tiden gick jag till Ica och köpte en stor "Monster!, en sorts energy drink. Det fick jag ångra den var ganska äcklig, både "Full size", "PowerKing" och "Energy Drink" är godare. De är även billigare. ^^

Nåja, vi åkte iallafall till Tegelhögen, en fritidsgård.Vi hade ganska kul, en kille som kanske var ca 17 år gav oss en varsin klubba. :D Vi "lekte" med Bosse, en fältassistent. Det var kul, vi kicklade honom, eller jag.  ._.  Madde vände mig ryggen och höll i mig så han kunde kickla mig lättare. :O XD


Vi skulle hem  vid 22:00 eller vi skulle gå då, SENAST. Det slutade med att vi gick 22:10. Struntsamma... Vi åkte hem till mig. När vi gick ut ur tunnelbanan så ville jag gå till videobutiken, den ända butiken som är öppen efter 22:00. ._. That sucks! >.< Vi gick iallafall dit, jag köpte en 100grams Marabou. Den med apelsinsmak. Som tur är gillar inte Madde inte den. xD Hon köpte ett surt S, som var lakris. BLÄÄÄ!!!  >.<
Så nu sitter vi här vid datorn och tråkar. xD


Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: tilda

monster och powerking ^-^ me loveeeeeeeeeeee <3

2009-04-28 @ 16:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0