Sorry, my friends! xD

Tjubbs! Jag vet, jag vet, jag vet, JAG VET! >.<    Jag skulle ju inte slarva, med bloggen och så. Jag hade www.gummibajs.blogg.se förut. Fast jag slarvade så mycket. Det blev endast tre inlägg. ._. Nåja, nu är jag här igen. xD

I lördags så åkte Madde hem och jag följde med till Vällingby. Jag skulle ändå hem till mamma så... Jag tog bussen ner till mig efter att jag kramat Madde hejdå. Jag kom hem och hade bajstråkigt. Alexandra kom strax efter 18. Vi åt nudelsoppa. <3 Hon kom på en super idé. BIO! Så vi gick på bio och såg "Marley och jag" den är skitbra. Du MÅSTE se den, jag kräver att du ser den. Om du inte förstått det så rekomenderar jag dig den. Den var rolig, sorglig och allt man vill ha. ^^ Sen gick vi hem till mig, hon sov hos mig. Vi satt uppe väldigt länge, hon gick hem vid 13. Jag satt bara och hängde hela dagen, mamm kom hem vid 18. Hon har varit i Turkiet i fem dagar. Min moster Sandra skriver en bok med jätte bra handling, enligt mig. Tyvärr på engelska, hon är jätteduktig på engelska. :O Jag är dessvärre inte så duktig på det. x'D Jag började också skriva en bok igår, tror det blir en självbiografi. Jag älskar min moster, min mamma med såklart. Haha, jag låter väl besatt av min moster! x'D Hursomhelst min moster Sandra kom drygt en timme efter att mamma kommit hem. Det var kul. :D Jag "lagade" mat till mig, rättare sagt kokade pasta med varm tomatsås avsed för pasta. x'D GOTT! Sen idag så hade jag sovmorgon en timme, vi brukar börjar 09:15 på måndagar men fick alltså börja 10:15 idag. LYX! <3

Nu ska jag dra till teatern som börjar om trekvart. :O Ska bli kul. :P Jag och Alex mötte förresten Philipa och hennes kompis på vägen hem idag, Philipa går på min teater, Alex med. XD Hennes kompis heter Sanna och jag VET att vi gick på samma fritids under lågstadiet. x'D Hon kände inte igen mig, konstigt, jag har klippt av mig håret och ändrat stil. Det var kul. Philipa sa att jag liknade en kille på långt avstånd, sen sa hon att jag gjorde det när vi stod varann med. Jag blev glad. Hehe! XDDD Jag tycker om när folk tror jag är kille, jätte många som gör det. Kan lägga in bild på mig sen om hur jag såg ut idag. Avgör själva! ;) Skriv gärna vad ni tycker jag ser ut som. ^^

Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha! Bästa ju! Du e ju besatt av din moster! Mjau!

2009-04-01 @ 09:55:16
URL: http://krammonster.blogg.se/
Postat av: Madde

Men ! :O

vi skulle ju se den !

2009-04-02 @ 17:31:41
URL: http://madeleinefr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0