Hej och välkommen! :D

Tjubbs, det här är min blogg. Varmt välkomna, hoppas ni gillar den och att jag får härliga kommentarer! ;)
Idag har inte mycket hänt. Förutom att jag hade prov. Alla sjuor hade språkprov. Alex min kompis hade franskaprov. Jag hade tyskaprov. Ganska enkelt, skulle hellre ha kollat på film. Vi brukar göra det på fredagarna. Läxa fick vi inte heller! =D Hjälpte nyss Alex med att skriva på hennes blogg. Hennes dators virusskydd har gått ut och hennes mamma låter henne inte sitta vid datorn. Eftersom hon är rädd att den ska gå sönder. Alex har redan haft sönder den en gång. x'D Ska länka till hennes och Maddes blogg om ni är intresserade. =)  Madde skriver rätt så mycket. Alex brukar vara väldigt aktiv men som sagt blir det svårt för henne.


Fredagar är rätt så sköna, man slutar tidigt och kan hitta på nåt. Jag kanske ska ringa Madde och se om hon vill sova över. =) Hoppas bara att det går både för henne och mig. x) Min pappa tycker nog det är helt okej, frågan är vad hennes pappa kommer säga. Ska ringa nu, fast hon har inte slutat än. Jag tror hon slutar 15:00, om 8 minuter. XD Okej det VAR 8 minuter, saken är att jag skrivit en del, allt däruppe. (A) Så ska ringa nu.

Inte så långt inlägg, men har inte så mycket att skriva om.



P.S Detta är visst fredag men skrev inget igår, då jag blev medlem. Detta inlägg kommer atoumatiskt. ._. Så det står nog torsdag. Nåja nu vet ni det. xD


Tjubbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0