Day in school! :D

Tjubbs, idag tog jag mig till skolan. Vi började med gympa, fast hade en lapp med mig där de stod att jag slapp! Hela nästa vecka med! Sen var det rast, så jag och Alex snackade hela gympan och rasten. Hon hade glömt kläderna hemma! x'D Sedan var det svenska, helt okej. Vi läser någon bok. Typ "Kim Novak badade aldrig i G." Någon sjö, helt okej. Ganska konstig bok faktiskt. Efter svenskan gick vi till språk. BLÄÄÄ! Tråkigt alltså! Vi höll på med arbetsboken och det funkade väl... Sedan var det lunch! :D Inte för att jag var hungrig utan det var rast! ^^ Det var ris, currysås och någon sorts schnitzel. Det funkade, tog ett glas vatten med.

Under rasten fotade vi, mest jag och Wica, och lyssnade på musik. OCH SNACKADE! :D Sen gick jag och Alex till engelskan och Wica och Anna till matten. Sista lektionen. Skönt! Kort dag, fast jag hostade inte så mycket. Så det var inte så farligt. När vi slutat stack jag upp till centrum, köpte Noskapin. Hosttablett typ. Funkar gaaanska bra iallafall. Sen kom jag hem! Ska göra MA-läxa nu men först en störd video! xD



Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Konstig Alex. ;P

2009-09-09 @ 15:41:51
Postat av: jo-jo

lol XD

2009-09-09 @ 16:59:15
URL: http://neonorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0