Hagavåldtäkt! :o

Tjubbs, igår var jag ju i stan med Jo-Jo. Hade ingen möjlighet att skriva efter det igår p.g.a att datorn var oåtkomlig. Jag och Jo-Jo åkte iallafall till stan där vi checkade in massa affärer. I Gamla Stan träffade vi Sebbe och Tilda! Det var kul! Vi åkte t-banan hem tillsammans lite senare.


När jag kom hem till pappa började vi kolla på "Kenny begins". Störd, stördare stördast! XD Den var jättekonstig men rolig! Efter ungefär en tredjedel av filmen åkte vi och åt mat och handla matsäck. Det blev Burger King till middag och pannkakor till matsäck. Vi åkte ju till Hagaparken med skolan idag, för att bli våldtagna. Nej men vi gick, mycket! Stannade här och var och svarade på sant eller falskt frågor. Sen drog vi hem! Jag var i Hässelby Gård kl 14:30, i vanliga fall slutar vi 16:00. :o

Idag är det teater! :D Kanske får träffa den mystisk Hanna. (A) XD
 

Tjubbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0