Go girls!

Tjubbs, världen är så jävla respektlös! :@ Idag på tyskan så skulle jag översätta en del av texten men då började några killar snacka! Sen när Birgitta, våran tyskalärare, sagt åt dem att vara tysta ska jag börja om. Då börjar de igen!!! :@ Blev så jävla arg p.g.a det! Respektlöst som fan, ville spränga världen just då. T.o.m de andra tjejerna kunde läsa högt och MAX bli avbrutna av idioterna EN gång. Fast jag är ju "emo" så jag ska åka på dubbelstryck... SUCK!

Det ska vara jämnställdhet tycker jag! Kvinnor behandlas ju som skit i vissa lägen, många lägen! Mindre lön, mindre chans till jobb m.m. E.x om det hade varit en kille som skulle översatt och jag skulle prata med någon då skulle de dampa på mig. Skrika och ha sig. Om en kille skulle snacka på lektionen skulle läraren säga till men "förstå". "Det är ju en kille!" Om jag eller någon annan tjej skulle öppnat käften när man inte får då hade läraren blivit asarg och typ kastat ut en efter MAX två ggr. Killarna får flera chanser, de driver t.o.m vissa lärare. Skulle jag göra det skulle jag bli utkastad och få en hemringning antagligen. SUCK!

Fast jag är ju tjej, inget värde. Bara en sak som ska göra så männen får det bättre. Feminist? JAVISST! Fuck boys! Go girls! Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Krammonster

Feminist rimmar på onanist!

Eller det kanske du visste?

Mjau... folk vet föör mkt..

>///<'' (I'm just kidding!)

2009-09-02 @ 15:58:49
URL: http://krammonster.blogg.se/
Postat av: jo-jo

håller med dig, men du borde läsa tusen gånger starkare, ganske bra bok faktiskt :P

2009-09-02 @ 17:23:49
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Verra

Jävla snubbar i världen >:(

Men du är mer värd än killarna tillsammans! ^^ <33

2009-09-03 @ 15:52:00
URL: http://yaoimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0