Håltimme! :D

Tjubbs, idag slutade vi en timme tidigare! :D Håltimme på engelskan. Fan, jag som gjorde läxan! 22 ord... Jag drog till Clas Ohlsson igen, frågade om de hade varningsband istället för tejp. Nej, de hade dem inte. Så jag drog ner till Ö&B och där! Där hade de varningsband! :D Blev jätte glad! Fast tyvärr var den 75mm x 100m... Visst 100 meter långt är nice men 75mm var lite för brett! :/

Ska jag leta på något annat ställe eller köpa både tejpen och bandet? För att prova... Kan ju börja med en! Vad tycker ni?

Nu ska jag göra lite läxa som är tills på fredag. Jag är så duktig! Jag gör läxor tills iövermorgon! xD Senare, när Alex slutat på hemspråket kanske jag följer med till Odenplan. Hon ska spela elgitarr och då kan ju jag kolla upp affären "Serier". När hon har slutat ska vi nog ta en Frapino på Expresso Hause. Det ligger vid t-banan! Wica kanske ska komma också! :D Fast jag måste höra med mamma först! ^^' Så nu ska jag dyka ner i lite läxor! Tjubbs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0