I like my friends!

Tjubbs, sorry för den dåliga updaten! Idag drog jag till centrum för att träffa Jo-Jo. Vi gick omkring och kollade i affärer och drog sedan hem till henne. Där bestämde jag vad hon skulle ha på sig och sen fixade jag hennes hår. :D Det var skoj! När vi sedan inte hade något att göra, bakade vi muffins! De blev ganska fina! En vanlig vaniljsmet med lite vit choklad i, sen en lila frosting och lite strössel. :)


De blev ganska goda! Sedan flummade vi loss och satt lite vid datorn. Jag blev så glad av att vara med Jo-Jo. Thanks Pippi, you made my day! Jag åkte hem runt sju. Vi kanske ska ses imorgon igen. Dra till stan eller något! This was a nice day! :D

Louise är här, mammas halvsyster. Hon ska flytta till London och jobba så de ville träffas igen. De träffas jävligt sällan. Jag gillar Louise! Jag känner mig ensam på ett konstigt sätt. :/ I need a warm hug! Har börjat vara mer öppen mot mamma, hon tror ju vi har värsta bästa bandet och kan tala om allt. Det kan vi ju men jag öppnar fan inte käft för det! xD Nu är jag uttråkad och vet inte vad jag ska skriva. Fråga om det är något ni undrar, puss och kram! Tjubbs!


Kommentarer
Postat av: jo-jo

warm hug

2009-09-20 @ 10:52:28
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Alexa

Y dont like my hugs T.T

2009-09-20 @ 17:18:19
URL: http://krammonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0