Långsam dag!

Tjubbs, jag och Jo-Jo/Pippi träffades aldrig idag. Min mamma ville att jag skulle ta det lugnt idag. Suck! För att kunna gå till skolan imorgon, nu verkar det ändå som om jag inte ska till skolan imorgon. Fast kanske var bra för Pippi, hade kanske smittat henne annars. Oh no!

Har bara varit hemma, glott på TV och suttit vid datorn idag. TRÅK! Imorgon kommer jag väl göra läxor, om jag ska stanna hemma. Så jag kommer nog missa teatern också. Fick inte baka muffins. WHÄÄÄ! Alla andra får ju! ;__; 

Mamma jobbar ju hemma så vet inte om jag kommer kunna blogga så mycket imorgon, datorn står i arbetsrummet. Mitt internet CEPEAR! Fast eftersom jag smittat henne, så kanske hon inte ska jobba imorgon. Ops!

Dagen bara segar sig framåt, klockan är bara lite över tre!!! Vad ska jag göra? Har ju fått ny TV så det är ingen inbyggd DVD-spelare och mamma har bosatt sig i soffan. Kan inte kolla på film, inte baka, inte träffa någon. Har ni några förslag? Kommentera dem då! Kanske blir frisk då! ;) Tjubbs!


Kommentarer
Postat av: Alexa

Du kan.. kolla på matrix X'D

Nej men kolla på nått kul iaf ^^

2009-09-06 @ 16:42:25
URL: http://krammonster.blogg.se/
Postat av: Anna

Ska du inte få en header snart, Natta? :P

2009-09-06 @ 19:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0