Morgon!

Tjubbs, jag har nyss tryckt i mig en macka. Med endast skinka! Jag har sen lunch så måste ha något att gå på. ;) Första lektionen idrott...! Tråk! Jag ska vara med, ja. Jag plattade håret innan frukosten och hade lite svårt att välja tröja. Det ser helt okej ut fast jag trodde det skulle se stört ut. Har mina blåa byxor med svarta zebraränder. Sen en svart T-shirt med skelett-tryck. Grönt skelett! xD Rött hjärta. <3 Fast det funka trots att det var blå och grön! Allt är ju typ i tvätten, måste VERKLIGEN köpa lite grejer. Tänker höra med mamma om barnbidrag!


Fixar med Sala idag istället! (A) Jag har inte haft så mycket tid! Måndag = teater + var hos pappa där vi inte har internet för stunden. Tisdag = Kom hem runt halv fem, gjorde mellis och läxor. Skrev även ett litet inlägg. Det är jobbigt med tusen bilder och video´s! ;) Så vi hörs senare! Tjubbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0