Sala! <3

Tjubbs! Har varit i Sala under helgen. Min kompis Madde´s landställe. Vi hade askul! Bilder och videos kommer. Jag har lärt mig att åka moppe, ramlade inte, och kan även köra Madde där bak. O.B.S! VINGLIGT! Så när jag fyllt 15 kan vi lagligt köra till Sala stan. Eller centrum kanske man ska kalla det! xD




Vi åt havreflarn! :D I <3 cookies!



Madde hittade en groda! :D Sweet!



Moppen! <3









Jag ramlade inte! :D Fett stolt! I början var det vingligt men nu kan jag åka ganska bra! Kan inte köra folk där bak så väl som Madde än. Hon är grym! www.madeleinefr.blogg.se När jag blir 15 blir det lagligt för oss att köra! Då kan vi åka till Sala stan. Eller ja, Sala centrum snarare! Ganska litet! ;) Kul ska det bli, måste självklart lära mig mer om skyltar och skjutsa såklart! xD


 

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Nu mer bilder! ;)


Våra skuggor!


Ful bild på mig. xD Madde kör!



Here is the driver! (?) Madde! x'D


Godispaus we like! :D


Madde! Love!




Vi hade med oss en påse att ha allt i. Vi hade handlat tidigare och vill ha med oss
allt till stället där hon lärde mig åka! :D FAST den blåste iväg! D: Så jag fick ha allt i fickorna.
Madde körde hem så! xD



Madde försöker få tillbaka påsen genom att kasta stenor mot den. Så att den flyter tillbaka mot oss.
Tyvärr träffade hon påsen så den sjönk! XDDD



Madde ska precis åka!



Nu är hon påväg tillbaka! :D

Annars åkte vi runt lite här och där, pratade, gjorde mat, såg på TV. Den modige lilla brödrosten! <3 :D XD
Åkte båt! Fast det får ni se mer om nu! Vi hade picnick där med! Snälla försök fatta vad jag säger! XD






Tjubbs! XD

Kommentarer
Postat av: Krammonster

Sista videon ägde!

Men sa du nao, nao, nao nao nao?

Jaja..

Vill också till sala med er!

MADDE!

ROAR XD

2009-09-01 @ 20:13:54
URL: http://krammonster.blogg.se/
Postat av: Joni

ja snälla hjälp mig...! ska driva en kampanj.. det o det där smeta in halva ansiktet i vitrosa färg.. kommer inte ens ihåg vad det heter.!

2009-09-01 @ 20:33:25
URL: http://jooniimadsiii.blogg.se/
Postat av: jo-jo

VAD KUL!!! :D

2009-09-01 @ 21:21:24
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Verra

Fett kul :D Grodor!!

2009-09-01 @ 21:53:56
URL: http://yaoimonster.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj, vilket långt roligt inlägg. Kul med videoinlägg också. x)

2009-09-02 @ 14:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0