Sala soon! :D

Tjubbs, har duschat sen sist. Så mitt hår ser för jävligt ut. Lockigt, fast det var det innan med. xD Jag och mamma har fixat lite med headern på PhotoShop. Det gick sådär. Jag vet inte om jag vill ha små söta saker eller bubblor. Glott lite mer på TV, kollat mer på bloggarna och hostat. Jag åt två skivade äpplen till lunch. Svenska höstäpplen med lite socker och kanel. Ganska gott! Kanske inte ska kalla det "lunch", det var ju klockan fyra! Ungefär... 

Har fortfarande inte gjort matteläxan men SO:n är som sagt avklarad. Matten är ändå inte förrns till på torsdag, så jag hinner. :)

Jag snackade lite med Madde på msn och lurade henne lite. xD Sen ringde hon panikslaget upp, så vi snackade lite. Sen dog min mobil, så ringde via hemtelefonen. Hon fyller ju år på fredag! På lördag så ska hon dra med några kompisar till Sala. Där hennes landställe ligger. Det ska bli kul! Berättar mer när kag vet mer! ;)

Kommentarer
Postat av: Verra

Gratta henne ifrån mig på fredag =)

2009-09-08 @ 20:43:31
URL: http://yaoimonster.blogg.se/
Postat av: Anna

Gott med skivade äpplen med kanel och socker. ;P

2009-09-09 @ 07:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0