Sjuklingen! :O

Tjubbs, mitt internet har inte varit som det ska. Jag har inte kunnat göra så mycket åt det, har varit sjuk. Fast nu börjar jag till friskna! :) I torsdags klarade jag två lektioner innan jag gick hem. Ojdå! I fredags stannade jag hemma, vilket slutade med att jag smittade mamma som just nu gör frukost. Man gör ju inget när man är sjuk så man går upp jävligt tidigt. Klockan är 07:48 och jag har varit uppe i kanske en timme. OMFG!


På fredagen såg vi Pirates of the C. Det var länge sen! Den var jävligt bra, som vanigt. Sen igår hyrde vi tvåan och trean. Fast jag vet att vi haft tvåan och kianske trean. Hmm...? De var ju såklar också skitbra! :D Vi hyrde en annan film också men den ska vi se idag, kommer inte ihåg vad den hette och orkar inte ställa mig upp. Idag kanske jag ska träffa Jo-Jo/Pippi. Same person...

Den som lever får se, tjubbs!

Kommentarer
Postat av: jo-jo

får ses nån annan gång :)

2009-09-06 @ 13:38:07
URL: http://neonorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0