Stan med Jo-Jo!

Tjubbs, nu plattar jag håret och fixar mig. Har nyss duschat och fönat håret. Not fun! Jag ska dra till stan med Jo-Jo sedan, visst är det underbart!? Vi ska kolla i affärer, jag är i stort behov av en ny garderob. Kastade en tröja och ett par byxor idag, börjar bli tomt! Nu låter jag youtube göra sin magi, you know!

Fan! Mitt hår vill ju inte plattas! Det är ju någorlunda rakt men för mycket volym, konstig volym. Ska möta Jo-Jo vid t-banan vid kvart i två, så har trekvart på mig att göra håret lyckat och sminka mig. Sen får vi ju inte glömma att ta sig upp till centrum också! ;)

Imorgon är det skola igen, fast det är inte så farligt för jag har ju teater sen! Det ska bli kul och träffa alla, hoppas Hanna kommer. Hon är ju ny, så har aldrig träffat. Vem gillar inte nytt folk då och då!? ;) Förresten så har jag värsta hårkrisen också! Hur ska jag färga mitt hår nu? Blondt har jag, så är trött på det. Brunt vill jag inte ha! Vad tycker ni? Tjubbs!


Kommentarer
Postat av: Alexa

SIIILVEEER! YAY!

2009-09-20 @ 17:19:38
URL: http://krammonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0