Tandläkarbesök!

Tjubbs, idag var det sovmorgon! Tyvärr fick jag inte ha det, iallafall inte så länge som den skulle ha varit. Jag skulle ju vara hos tandläkaren kl 09:25! Samtidigt som skolan började! I Odenplan... Så fick gå upp lite tidigare än jag hade hoppats. Jag borstade tänderna och hoppade frukosten, se så ställde jag håret. YAY! Fast det blev inte lika fint som det brukar! :( Nu ser det värre ut än imorse p.g.a att jag har försökte "borsta" ner det med fingrarna. XD

Jag åkte sedan till Odenplan, där jag spände tandställningen, och gick sedan tillbaka till t-banan. Som jag missade, fick vänta i nio minuter. Sen trodde jag att jag åkt förbi Råcksta men det hade jag inte! Så gick av i Råcksta och dörrarna stängdes. ._____.  Fick vänta i åtta minuter den här gången. Sen kom jag till NO:ns sista halvtimme. Efter det serverades pannkaka till lunch sen en ny timme i NO. När jag sedan slutat efter svenskan, klockan fyra, gick jag och Alex upp till centrum. Vi snackade lite och jag letade efter en Metero. Jag hittade ingen så köpte den Expressen istället. XD Läxa till imorgon inom SO är att skriva en inrikes och en utrikes nyhet. Alltså ta en från tidningen sen skriva med egna ord. Det är bara en del av all läxa till imorgon! SUCK!


Så nu ska jag göra läxor...!!! Tjubbs kära läsare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0