Torsdag idag! XD

Tjubbs, det var sovmorgon idag så jag hade gått om tid på mig. Jag ställde mitt hår! :D Det blev faktiskt lyckat idag, med både vax och hårspray så håller det. Vi började med syslöjd, tråååk! Sedan hade vi NO, eftersom jag varit borta fick jag skriva av Alex hela lektioner. Sen hade vi lunch, utan Wica och Anna! D: Sen var det NO igen, dubbeltimme you know. Då fortsatte jag att skriva av. xD Både gammalt och nytt. Det blev flera sidor. Bajs! Sen var det mentorstid och vi röstade friends. Efter det var det matte. Det är matte-test imorgon! Oh no! D: Efter lektionen var det svenska, sista lektionen. Vi såg på en film hela lektionen. De hade börjat redan, så hade missat halva. Den var sjuk! xD Fast bra på något konstigt sätt, man garva då och då. Det var en inspelad "enmanshow",t typ teater. Om en killes liv, Henrik Ståhl. Han var mobbad i grundskolan, han berättade om det och typ visade. Skämtade med mera. Själv, helt ensam. Duktigt gjort ju! Jag och Alex satt och garva medans alla andra var typ guldfiskar. Några skrattar lite då och då. Snacka om dålig humor! De alltså, vi har den bästa! :D

Just nu är jag hos pappa, det var länge sen, så kan inte lägga in bilder eller så. Har en bild på mig med mitt ställda hår. :D Ingen sladd här, så lite svårt. :/ Jag har gjort matteläxan och  käkat middag. Det blev pasta med skinka i tomatsås. Det är ganska gott, jag hade i liiiiite för mycket svartpeppar bara. ^^'

That was my day! Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Alexa

Majskorv.

Det e bara vi som har lika sjuk humor som Henrik Ståhl! X'D

2009-09-10 @ 20:02:52
URL: http://krammonster.blogg.se/
Postat av: Verra

Yaay!! Den e rolig när han imiterar de "tuffa" killarna och tjejerna ^^ Som kalle xD

2009-09-10 @ 20:57:13
URL: http://yaoimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0