TRÅKDAG!!!

Tjubbs, stannade hemma idag, igen. Käkade frukost, igen. Har glott på TV och suttit lite vid datorn, igen. Jag jag har tråkigt, igen. Kul va? BLÄÄÄ! Tråkig dag som fan! Har ju börjat läsa D.N.Angel igen. Avslutade aldrig den. ^^' 

Fast jag ska börja på bok fyra nu. Eller inte just nu men lite senare. Fan vad jag ör uttråkad! Vad ska jag göra? Vad tycker ni? Baka? Yeah right... That´s a big no-no from mum. Jag har ju inget att skriva om!

Förresten teatern har börjat igen! :D Det var andra gången igår men jag missade det! Såklart! The sickchild is here... Tydligen har två nya börjat, som inte var där första gången. Två ut och två in. Ja, Axel och Arvid har ju slutat. Annars har väl inte mycket skett. Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Alexa

Elin har ju också slutat.

Inte E.T. utan Elin från skolan..

Majs!

Bli frisk nu!!!

2009-09-08 @ 16:27:50
URL: http://krammonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0