Hej igen!

Tjubbs kära läsare! Idag var det sovmorgon! YAY! Egentligen skulle det vara SO men vår SO-lärare skulle vara med sjuorna eller något så vi fick håltimme. Det var skönt! Så vi hade bara en timme innan lunch! (Tidig lunch idag!) Sen var det hemkunskap, vi gjorde pizza. Det var kul och ganska gott. Skoldagen slutade vid fyra., jag och Alex drog upp till centrum. Jag skulle hitta varningstejp, svart och gul. 8D Finns på Clas Ohlsson för 59 kr rullen! Ska använda bitar runt armen och runt håret. E.x om jag ställt håret vill jag ha det! Fast då måste jag låta klistret torka innan jag knyter den runt huvudet. (A)

Igår var det teater! Det var kul, synd att tiden gick så fort bara. Jag fick träffa Emil, en ny kille. Ganska rolig och knasig. Passar in i vår familj. 8D Fast Hanna, en ny tjej, var tydligen sjuk så henne får jag träffa på åndag första gången. :D


Nu lyssnar jag på musik och gör engelska läxan. Helt okej! Jag kommer lägga in ett inlägg om helgen i Sala senare idag tror jag. ^^

Jag och Alex ska åka till stan om två veckor och handla! :D Frapino, manga, saker! <3 Då kommer vi båda ha ca 500. Vi gjorde en varsin lista idag, om vad vi ville ha. Köpa själva eller bara ha. XD Jag skrev saker som jag faktiskt kan köpa eller önska mig till jul. Ni kan få min lista!


Köpa själv:

- Gul/svart rulle, som jag skrev om tidigare i inlägget. ^^

- Gul steroväska från Rio.

- Patronskärp från Punkt Shop.

- Nitskärp från Punkt Shop.

- Frapino från Expresso Hause! <3

- Gula jeans, där jag hittar.

- Svarta jeans, där jag hittar.

- Blekningsmedel, Jane Mood.

- Hårfärg, blå och knallröd?

- Manga!

- Kajal från MakeUp Store, olika gråa, svarta och röda nyanser.

- Ögonskugga från MakeUp Store, olika gråa, svarta och röda nyanser.

- Lösögonfranslim, ej till lösögonfransar, MakeUp Store.

- Stenar, från MakeUp Store och där jag hittar. (Klista fast under ögonen med lösögonfranslim!)

- Mascara från MakeUp Store.

- Got2Be Glued, hårspray, gul flaska.

- Got2Be, vax, blå burk.


Önska mig:

- Presentkort på Core.

- Presentkort på MakeUp Store.

- Presentkort på Blue Fox.

- Presentkort på Shock.

- Presentkort på Rio.

- Presentkort på Punkt Shop.

- Pengar.

- Klappa vargarna.

- Moppe.

- Spiraltöjning.

- Piercing.

- Platåskor från C.U.M!

Det var det! Inte så lite va? (A) Nu ska jag fortsätta med engelska läxan! Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, mycket du vill ha. ^^

2009-09-16 @ 10:46:51
URL: http://cianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0