Mycket skola!? XD

Tjubbs, som jag sa igår så lovade jag bilder. ;) Ni behöver inte oroa er! Jag har håret ställt idag med! :D Som ni kommer se på videon! Oh no! Jag avslöjade mig! Cred till mig, för jag ger er bilder och videos! XD

Imorgon ska jag upp vid åtta! PÅ EN LÖRDAG! Madde fyller år idag. 11/9!!! :O  Fast vi får inte fira henne förrns imorgon. Kanske hinner blogga imorgon, kan lägga upp bild på vad hon ska få då. Kan ju inte göra det nu! ;) Jag, Emelie och Alex ska komma. Och Madde såklart! xD Tyvärr kunde varken Natti, Annie eller Linda. De hämtar oss vid nio. Jag ska ställa håret igen! ^^

Vi ska åka upp till hennes landställe igen! Sala, remember that weekend? ;) Ofcorse you do! Kommer hem med bilder och videos! ;)


Video från skolan! XD Jag, Alex, Wica och Anna.

(Se Alex´s blogg www.krammonster.blogg.se eller Wica´s blogg www.yaoimonster.blogg.se ! Som ni märkt är vi monster! :D Rawr!!!)



Dagens outfit! xD


Mitt hår! :D


Jag igen! =)


Alex på syslöjden! Very unhappy! XD


Alex försöker att gömma sig. x)


Trying look normal...?


- OMG! :D


*PUSS!*


- PÅ DIG!


BLÄÄGHU!!!


- Vad? Jag har inte gjort något? *FörsökTillOskyddfullBlick!* End of the storie...


Extremt konstig bild på Wica? xD





Alex utanför t-banan!

Tjubbs! :D


Kommentarer
Postat av: Alexa

XD

Jag blev helt cp!

XD

2009-09-11 @ 16:02:05
URL: http://krammonster.blogg.se/
Postat av: Verra

UHHHÄÄÄÄÄ!!! >////< JAG BLEV JU KONSTIG!!! TA BORT MIG!! pinsamt

2009-09-11 @ 17:58:15
URL: http://yaoimonster.blogg.se/
Postat av: Anna

NEEEJ!! Jag syns ju!! :/ ;P

2009-09-11 @ 18:53:11
URL: http://swebitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0