Aleks

Tjubbs, varit hemma ett tag nu. Ätit middag, det var gott. Pommes, lövbiff och sås. Jag och Aleks var i stan ganska länge, vi hade kul! Då och då var det lite skumt men skitsamma. Han kan vara nice ändå! Jag och Madde ska till stan imorgon, det ska bli kul. Saknar henne! Aleks kanske ska joina. :)

Alexandra ska träffa Ano imorgon, så hon kan inte. Jag och Ano har "bråkat" eller typ brytit kontakten, komplicerat. Inget jag kan skriva om här. Just nu låter jag youtube spela musik för mig. Skönt! Svensk punk är härligt! :D Har nästan ingen kontakt med Thomas längre, hmm. Vi går se hur det blir med den snubben... Nu vet jag inte vad jag ska skriva om! XD Tror Aleks är intresserad av mig, så som han höll på. XD Well, ska dra mig tillbaka. Ni kanske får höra mer av mig ikväll, kanske inte. Tjubbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0