Beslutsångest!!!

Tjubbs, ska till centrum snart. Ta tunnelbanan till Bromma och möta upp Madde, sen bär det av mot stan. Idag åt jag frukost. OMG! Det var gott! ^^ Mamma och Ozzy hade åkt till Coop och köpt nybakat bröd, gott som fan. FLUFFIGT! :D

Min moster kom nyss hit, minns ni henne? XD Jag funderar på att bädda sängen men skippar nog det. Aleks hänkar nog inte till stan, orkar inte ens fråga igen haha. Han sa ju igår att han skulle höra. Jaja, like I care. XD

Jag har beslutsångest! Oh no! Jag ska ju bestämma mig för hur jag ska göra med mitt hår. Rosa underlugg och resten blondt för ett tag, är det tänkt. Sen färga det blonda blått. Fast det är en sådan mörk blå, funderar på att köpa en ljusare. Sen vet jag inte om jag vill ha rosa, kan se framför mig att det blir misslyckat. D: När jag hade helblått saknade jag det blonda och nu har jag helblond och saknar det blåa. XD Logiskt... Fast jag tror att jag börjar med blondt och rosa. <3 Mm...

Sen är det att tänka på piercing. Vilken vill jag M.E.S.T ha. Snakebite men den kan jag inte göra! Jävla tandställning! D:< Jag vill mest ha snakebite, earl, kinderna och septum. (Det var ingen rangordning, för jag vet faktiskt inte. Förutom att snakebite antagligen är först. <3) Sen om jag kommer på någon så kanske jag ändå inte får ta, som jag sa för. Jävla hopp, det gör mig galen. XD

Äntligen! Väntat på att mina sms ska bli raderade, från "skickat" fan vilken tid. Nu är det över!

Ska nog sminka mig och kanske platta håret, hmm... Mamma har köpt kokosbollar till mig! Tjatat som fan. XD Stackars min morsa! Funderar på att ta en, om jag får. CX Tjubbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0