Jag suger, right?

Tjubbs, jo tack jag vet. Updaten suger. Funderar på att skapa en till blogg. Antingen ha två samtidigt, ha den nya lite mer seriöst och denna som ploj. Vet ej om jag kommer skriva namnet på den då, vill ha en blogg som min mamma inte vet om. Vi får se var framtiden för oss. Mycket har skett sen sist, tror inte jag är kär i Thomas tillexempel. Nu vet jag att om jag skulle vara tillsammans med honom skulle jag inte våga träffa honom ensam. Patetiskt.

 Sitter här och lyssnar på musik. Ont i hela kroppen, träningsvärk. Vi har gjort volter och grejer i ringar, stått på händer m.m under idrotten de senaste två-tre lektionerna. Fast det är ganska kul. Det känns inte som träningsvärk, jag får väl lita på att morsan talar sanning.

Idag var det idrottsdag typ, man kunde välja bland olika saker. Pngis, åka skidor i Rome, dans, badminton, simning och säkert något mer. Jag körde pingis. Började kl 11 och slutade 13.

Igår var jg utklädd till fjortis. När jag gick i sjuan lovade jag en tjej i min klass att klä ut mig till fjortis så igår gjorde jag det. XD Är blond nu också så det var väl "bra". Kanske lägger in bild, idag var jag mig själv. Fixade håret lite, det var skönt. Gör nog det imorgon med. Alex var inte i skolan idag, hon kommer antagligen inte imorgon heller.

Min fot har somnat, usch. VAKNA! Jag vill vakna, börja om och bara var 100% lycklig. Det är jag fan inte nu. Missnöjd med betyg, missnöjd med mitt utseende. FUCK! Kan jag inte bara få värsta orken att fixa allt. Orka sminka mig oftare, orka fixa håret, orka träna och orka plugga mer. Min hy är äcklig just nu, tror inte det beror på min fjortisdag. Haft foundatio tidigare, fast i rätt nyans och ingen jävla kant. Äter så jävla mycket skit. Bakade idag, hur bra är det? Så nu kommer jag tugga chokladmuffins ett tag. Fast har gjort mer än tjugo sit-ups och även några få armhävningar. Ja, det är lamt men vafan. Inte "tränat" på aslänge. Jag är kissnödig.

Åter till min hy, jag har tre finnar. Eller två, den tredje var på näsan och är nu bara en röd liten sårskorpa. En är precis vid överläppen, så pass liten att den knappt syns. Har även en precis vid näsvingen. USCH!

Well, ska pinka nu. Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Alexa

3 finnar?

3 FINNAR!?

jag skulle reagera om du sa 30 finnar men 3?

Jag har typ 140 xD

2010-02-18 @ 20:41:44
URL: http://krammonster.blogg.se/
Postat av: Anna

Vill också ha orken att fixa upp betyg och sånt. ^^

Men hur kan du vara missnöjd med ditt utseende? Du är ju jättesöt! Och håller med Alex, 3 finnar är ju ingenting! Jag har hela ansiktet fullt och kliar bara sönder finnarna hela tiden så att de blir fula, röda sår, hehe. xD

2010-02-18 @ 21:45:02
URL: http://rozettiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0