Mitt hår är avundsvärt? XD

Hejhej! Nu är jag hemma, stolt är jag! Fick VG, tror jag, på matteprovet. Trots att jag missat en sida där man kunde få ca åtta poäng, minst. Ställde håret och sminkade mig i morse, när ställde jag håret sist liksom? Gud vad långt det blivit, den längd jag ville ha när jag klippte denna frisyr. Det har säkert blivit dubbelt så långt, nice. Kunde inte klippa den längden från början då jag hade för kort på en sidan. ^^   En bild innan dagens slut kommer säkerligen. Ska ta något att äta, åt den där köttfärspajen ändå. Det var helt okej, kunde varit godare.

Jag har funderat på att skriva lite i skolan, i min skrivbok då. Jag gjorde det igår, lite idag. Kommer säker hända fler gånger, detta skrevs denna gång!

Nu sitter jag på mattelektionen igen. Min SO-lärare står och informerar om morgondagen. Vi hade hålltimme idag för att vi ska på teater imorgon kväll. Vi ska troligtvis mötas i centrum vid 17.15 p.g.a att gröna linjen inte funkar som den ska. Suck! Nu gick han och min mattelärare har börjat dela ut A-delen på provet. Vi fick B-delen igår. 19 av 22! Det är bra! :D

Hemkunskaps-provet gick ganska bra. Vi gjorde köttfärslimpa sedan. Den var helt okej, lite för torrt "brödlock". Just nu väntar hela klassen på att Ewa ska samla in provet igen och berätta G-, VG- och MVG-gränsen.

Gick ju upp tidigt idag som jag skrev i förra inlägget. Ställde håret och sminkade mig med foundation, lite puder, kajal och mascara. Gick ganska fort. Haha, alla i skolan ville ta på det. Eller ja, sjuor, åttor och lärare kom fram och frågade hur jag gjort och om de fick röra det. Jag skrattde lite och sa ja. Fick kommentarer och blickar, både negativa och positiva, av sexorna, sjuorna, åttorna och niorna.

Aah, det var det jag hann skriva i skolan. ^_^ När jag skulle in i porten frågade ett par i tjugoårs-åldern mig hur jag gjort. De verkade gilla det, höhö. Svarade "Hårspray, vax, plattång!" som till alla andra som undrat. Hmm, ska ta något lätt att äta sen musik och plugga. Byebye! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Du sminkar dig jättefint och ditt hår var roligt, och fint, när det var så där "uppåt"... ^^

2010-02-23 @ 17:54:11
Postat av: Alexa

BRUM BRUM!

Har läst alla inlägg nu C:

2010-02-24 @ 07:33:37
URL: http://krammonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0