Nytt, nytt, nytt!

Godmorgon gott folk! Jag är uppe tidigt! Eller klockan är 08:45 men jag börjar inte förren 11:20 idag. <3 Har redan ätit frukost idag, gröt med sylt. Försökte få mamma att bleka och färga mitt hår nu på morgonen men den idén sprack. XD Vi kanske ska ta det till helgen. Nämnde jag att jag töjt örat mer nu? Sitter just nu i skrivande stund med en rosa spiral på 6mm. HÄRLIGT! Känner att jag måste ta tag i mig, rycka upp mig från gamla rötter. Vänner och familj ska inte bytas ut. XD Fast äta bättre, oftare. Ni har ju sett mitt matschema. Så bort med minst 6kg. Kanske träna lite lätt så magen blir trevlig. ;)  Börja orka fixa mig på morgonarna. Smink+hår+kläder. Eller kläder är inte svårt men få helheten att se bra ut. Fan vad jag längtar. Ny kropp, ny ork, nytt hår, nytt smink (typ... XD), ny kille, kanske får man nya vänner på resans gång, nytt liv. <3

Frågan är hur jag ska göra med lunch, vi har hålltimme de två första timmarna idag. Plus det är en rast mellan dem och lunch efter dem. Så hemkunskapen börjar 11:20. Vi ska ha prov på minralämnen, usch! Efter det ska vi göra köttfärspaj, tror jag. And I´m not such a big fan of that! Ska ju ta med mig ett uppskuret äpple, har tandställning så måste särbehandlas. :(

Kanske slänga ihop något här hemma, hmm. Ser att klockan har blivit 08:52 nu. XD Ska plugga och lyssna på musik, ha en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: anna

Fattar inte hur du kan tycka att du är tjock... :S

2010-02-23 @ 17:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0