Ö.V.E.R.L.Y.C.K.L.I.G!

Tjubbs, slutade 11:15 idag. Vi skulle haft dubbeltimme i syslöjd efter maten men det var hålltimme på slöjden, så jag gick hem direkt. Varit hemma ett tag, käkade pyttipanna till lunch. Det var helt okej. Ska in till stan idag, med en snubbe från skolan. Han heter Aleks och går i sjuan.

I´m over the moon! Som man säger. HELT JÄVLA Ö.V.E.R.L.Y.C.K.L.I.G! Tänk hur några ord kan påverka oss människor, wow. Morsan och jag snackade jättemycket igår, flera timmar i sträck. Det var härligt, jag älskar att snacka med henne. Vi kom in på piercingsämnet, (A), det slutade med att hon sa "Tänk nu, och tänk verkligen ett tag, på en piercing du VERKLIGENVERKLIGENVERKLIGEN vill ha." Det behöver ju inte betyda att jag får pierca mig varsomhelst, eller att jag ens får. Men gud, hon tände hopp i mig! Jag älskar min morsa. Inte p.g.a detta men nu känner jag liksom kärleken flöda! XD Vi snackade om jättemycket! Min mormor, min mammas liv m.m! Härligt samtal!

Piercingar jag vill ha:

- Earl.

- Septum.

- Snakebite.

- Kinderna.

- Nacken.

- Nedanför halsen.

- Hipps.

- Handledens översida.

- Vid tummen.

Kan fixa bild på dem så ni fattar! ^^

Idag orkade jag sminka mig! (Inte som en fjortis, utan kajal och mascara!) Fan vad länge sen men blev fanimig nöjd. :D Nu ska jag fortsätta drömma om piercingar, som alltid. XD Vill du ha piercingar, var? Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Madde

Underläppen ! :D <3

2010-02-19 @ 17:04:46
URL: http://madeleinefr.blogg.se/
Postat av: Nellie

Det är Septum jag ska skaffa, förmodligen...

2010-02-25 @ 16:14:28
URL: http://www.nerurie.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0